
خدا کجاست؟ xa0 فرزندم! پرسیده بودی، خدا کجاست؟ تو زمینه؟ و من جواب دادم: نه عزیزم، خدا همه جاست. روی زمین، آسمون، روی کوه و تو به من گفتی: مامان تو دروغ می گی، چون وقتی باهم به کوه رفتیم من خدا رو ندیدم و من در جواب گفتم خدا دیدنی نیست، خدا مثل نوره. سؤال عجیبی است. چرا ........ +xa0نوشته شده در xa0سه شنبه دوازدهم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعتxa08:34  توسطxa0کار گروه تخصصی انجمن علمی دبیرستان دوره xa0 |xa0 ...
ادامه مطلب
خدا کجاست؟ xa0 فرزندم! پرسیده بودی، خدا کجاست؟ تو زمینه؟ و من جواب دادم: نه عزیزم، خدا همه جاست. روی زمین، آسمون، روی کوه و تو به من گفتی: مامان تو دروغ می گی، چون وقتی باهم به کوه رفتیم من خدا رو ندیدم و من در جواب گفتم خدا دیدنی نیست، خدا مثل نوره. سؤال عجیبی است. چرا ........ ...
ادامه مطلب