
استاد شهریاردرپی یک شکست عشقی ترم آخر پزشکی دانشگاه را رهامی کند وترک تحصیل می نماید . یعنی حدود6ماه قبل ازاخذ دکتری ازدانشگاه به دلیل شکست عشقی انصراف می دهد . او که به خواستگاری دختری ازآشنایان می رود وچون وضع مالی مناسبی نداشته ودر ابتدا مشهور هم نبوده جواب رد می شنود. استاد شهریار تا 47 سالگی مجرد بوده و به یاد عشق جوانی اش ایستاد .... در دوران جوانی وقتی به خواستگاری معشوقش رفت به او جواب رد دادند زیرا از مال دنیا بی بهره بود . ولی وقتی در یک روز سیزده به در معشوقه ی دوران جوانی اش رابا هم...
ادامه مطلب